Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Oj, finns den här tråder verkligen kvar :o Den var skapad "22/12-2003 13:59:51" Som sagt, True Crime var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 True Crime är kul, fast GTA är roligare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ja har det... det ä gött!!! det ä ungefär som gta men detta ä roligare...........hehe* (men de tycker inte jonas även kallas simpsons) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag tycker inte du ska köpa det. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 haha vadå gammal tråd vem skrev i den igen ?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag, för ungefär 1 år sedan, innan jag var bannad, innan Fuska.se hade Invision Power Board forum, men jag har som sagt redan köpt True Crime för länge sen och har fortfarande inte klarat ut sista banan för det orkar jag inte försöka göra längre, så jag har tagit "delete" så jag måste börja om från början, men jag orkar fortfarande inte klara banorna så jag går runt och skjuter folk istället så SWAT kommer efter mig osv... gött! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 sånt tycker jag också e roligast :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Men nu :angry:! Skoja, blev inte arg på något men tråden ska låsas eftersom den är minst 1 år gammal och jag har fått mitt svar plus att jag redan har köpt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ni är då alltför roliga ni... *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg