Dark Ifrit Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag har ju skrivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 nej inte vad man skall göra! ps: admin man får inte svära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 nej inte vad man skall göra! ps: admin man får inte svära Rockstar skrev så här: www.hattrick.org de handlar om fotboll, skaffa ett eget lag och träna å bli bäst! SÅ där står det ju ur man gör och jag tror att det är ganska likt Managerzone så jag ska nog kanske testa det, men admin skrev att det är lång vänte tid för de nya som kommer är det någon som vet hur lång vänte tid det är för de nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Väldigt lång tid tar det oftast. Fick vänta ett halvår för att få ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Väldigt lång tid tar det oftast. Fick vänta ett halvår för att få ett lag. Det ärkar vara ett kul spel, men en väldigt kång kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Det är väldigt populärt. Sverige är bästa landet i hattrick också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.