SirKim Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Jo, jag sitter och spelar Underground 2 men har nu ett problem. Alla race är slut och det finns inga bilar på gatan att köra mot...? Jag har inte låst upp alla delar och jag vet att det finns mer race än det ja kört... Jag började då om i hopp om att komma längre.. men icke. Jag kom ännu kortare och har bara steg 1 av alla trim och så.. inte heller nu är alla delar upplåsta!?? Har jag missat nått? Hur ska jag göra för att komma vidare!? maila svaret gärna till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Hmm.. Har du verkligen klarat allt kolla lite och kör om reace det gjorde jag helt plötsigt så kom jag vidare även´om jag hade klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SirKim Skrivet 20 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Hmm.. Har du verkligen klarat allt kolla lite och kör om reace det gjorde jag helt plötsigt så kom jag vidare även´om jag hade klarat det. på första "profilen" är det stopp "big time"... men den andra jag skapade börjar ta sig.. jag har nästan kommit längre nu! Nåja, återstår att se om jag kommer nå längre. På första profilen finns det inget på kartan förrutom shopperna.. det går inte ens att racea mot bilarna på gatan..!??? Tack för visat intresse i alla fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 JAG VET VARFÖR! Du hat inte låst upp alla Dvd. Du måste bygga på bilen så att den får mer stjärn status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 önskar mej NFS:U 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zplatt Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Du måste uppgradera din bil så att den blir snyggare och får mer i stjärnstatus :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SirKim Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 tack för alla svar.. jag har som sagt fått allt att funka nu!! tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.