Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Någon På Pokemon Colloseum


LFOE93

Rekommendera inlägg

du vet träd staden där ska du gå till pokemon sentret på venster sida där fins det en bake (svår att hitta) gå ner för baken och gå in i grottan du ser då kommer du till en sten obs du kammer och möta en tränare med hitmontopp i level 45 (shodow) men äfter det ska mins jag inte riktit vad man ska jöra men någonting ijala fall sen ska äfter att man jort ? så ska man gå in i ett hus i sdaden och få smal tablet. Nu om du har fåt mätaren till elt vit så gå till stenen och tryck a så kommer pokemon partyt upp så ska du välja den bokemonen som mätaren är vit på så renas den . (Du kan betala fm till mig OM DU VILL)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet träd staden där ska du gå till pokemon sentret på venster sida där fins det en bake (svår att hitta) gå ner för baken och gå in i grottan du ser då kommer du till en sten obs du kammer och möta en tränare med hitmontopp i level 45 (shodow) men äfter det ska mins jag inte riktit vad man ska jöra men någonting ijala fall sen ska äfter att man jort ? så ska man gå in i ett hus i sdaden och få smal tablet. Nu om du har fåt mätaren till elt vit så gå till stenen och tryck a så kommer pokemon partyt upp så ska du välja den bokemonen som mätaren är vit på så renas den . (Du kan betala fm till mig OM DU VILL)

Här kommer en mer exakt beskrivining:

 

Du ska till trädstaden (minns inte riktigt vad den heter). Där ska du gå lite till höger så ser du en grotta som man kan gå in i. Gå in dit där så ser du lite vatten och gräs. Fortsätt in till den ljusa grottöppningen. När du har kommit ut på andra sidan så kommer du till en skogsliknande miljö där du ser en sten eller staty tryck pA där. Sedan väljer du den Pokémonen som du vill ska bli vanlig. Du kan naturligtvis bara göra dessa som inte har något lila i mätaren kvar till vanliga Pokémon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...