Simpsons Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Okej, var kan man hitta Mac typ att köpa och så?? Jag tänkte inte köpa nån men jag skulle gärna vilja titta lite på dom, så ni kanske kan visa några länkar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 http://www.macoteket.se/?cookietest=yes där finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) Tack, där ska jag kolla lite :D Vill bara säga att dom ser ganska häftifa ut :D Redigerat 2 Januari 2005 av Simpsons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 dom e ganska snygga men det finns en j*vla cool pc som heter typ alien den är så grym och bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 dem är färgglada gämfört med pc som är oftast vita, gråa eller svarta.... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Så mac är typ bra till att surfa och lite sånt? Typ ingen spelgrej eller? MAC e oftast standard hos TV-stationer och Tidningar.Bäst om du endast ska hålla på med ordbehandling och video/ljudredigering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 dom e ganska snygga men det finns en j*vla cool pc som heter typ alien den är så grym och bra Menar du Alienwares datorer?Men om man vill ha en snygg pc ere ju bara å köpa stylat chassi. GTEK har ju några riktigt schyssta chassin. Eller varför inte slänga in litte neon i burken också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Ja, neon är ganska coolt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 uuh....bättre o köpa PC än MAC för PC är ju bättre....vill du spela grymma spel ska du ha PC....lite barnsliga men inte helt då MAC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag tror också att PC är bättre till att spela och så ju, men om man inte skulle spelat så mycket så hade det varit coolt att ha en MAC.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag tycker mac äger hårt över PC om ja fick välja alienware eller den nyaste g5an skulle jag ägigt ta g5 jag gillar mac way better Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Mac är inte alls som en PC. Mac är en mycket stabilare verision än PC och är MYCKET kraftigare då du kan emulera en ps i macen.Dvs du kan ha windows i macen samtidigt som du kör tex OSx. Om du har tex ett spel som ofta inte fungerar eller fungerar dåligt i macen kan du emulera en PC och spela spelet därifrån. Dom som säger att dom har emulerat en mac i en PC ljuger .. Det skulle vara som att trycka in ett Jumbojet i en kanariefågel. Tack för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg