Gäst Red_fox Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 Är de sant att efter nyår ska de bli förbjudet å chippa box.Men det är dock tillåtet att ha ett som redan är chippat.
Dezen Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 Ja och sen så ska man få betala för att ladda ner saker från internet så passa på medans ni har chansen allihop nästa år är det försent :student:
Gäst Adema Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 man kommer få ladda ner från dc++ DEN ÄR AMERIKANSK alltså kan du inte betala men va f*n ingen kommer bry sig ändå
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 Man kan ladda ner från Kazaa också men som sagt. Ingen kommer bry sig om förbudet. Det är som med smällare. Nästan ingen bryr sig att det är förbjudet att smälla smällare.
Dezen Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 Får man inte smälla smällare? Jag e ju en grov brottsling isåfall jag o mina kompisar smäller plast soldater med smällare.
Gäst Wazabi Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 Får man inte smälla smällare? Jag e ju en grov brottsling isåfall jag o mina kompisar smäller plast soldater med smällare. tuffingar
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Skrivet 22 December 2004 Får man inte smälla smällare? Jag e ju en grov brottsling isåfall jag o mina kompisar smäller plast soldater med smällare. Har du inte vetat det? Jaja, jag skiter fullständigt i det förbudet.
Rekommendera inlägg