Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Nån som lirar hattrick här? Säg va ni heter, ert lag och ert nummer. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vad är sidan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Hattrick hittar du på www.hattrick.org =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Japp, klart att man lirar det. Men jag vill gärna vara anonym så jag säger inte vilket lag jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 K3nG4 spelar du runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Nej, det gör jag inte. Men vad har det med Hattrick att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Just de. Håll dig till tråden. Vill du snacka om Runescape fixa en sån tråd eller ta de över ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vad går det ut på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Det handlar om fotboll, skaffa ett lag och tävla mot andra. Vill ni veta vad jag heter och mitt lag så heter jag Marcus_77 och mitt lag The Space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag heter Killer_Johan och mitt lag heter Utklassarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Räcker det inte med en tråd rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.