Joy Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag vet inte om jag har någon absolut favorit, jag gillar sk*t många. Fast de jag gillar absolut mest är nog.. Harrison Ford, för han är väldigt bra skådis plus att jag älskar hans repliker och sätt att agera, som i de gamla star wars filmerna :P Och så Jackie Chan, har inte sett mycket av honom på senaste, men annars tycker jag att han gör roliga filmer. Visst, han är inte alltför bra på engelska, men det blir bara skojigare då :) Tycker även att hans sätt att slåss på är ganska läckert. Gillar också Kevin Costner, därför att han är en grym skådis plus att hans filmer helt enkelt är bra. Och så måste jag medge att jag gillar Ewan Mcgregor också, har inte sett mycket filmer av honom, men hans roll som Obi-Wan i Starwars var tillräckligt bra! Det är väl dem jag gillar mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Depp och snubben i Gladiator... Russel Crowe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 ofan, höll på och glömma Mike Myer (osäker på efternamn stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 glömde bara ett S : Mike Myers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Det finns bara en: Rober De Niro! Finns det något han inte kan spela?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ahahahha robert de niro var ju med i Spy Kids.. att han kan sälja sig till en sån film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cajputten Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Här kan alla skriva sina favoritskådisar, men OBS! Bara 2! Jag kan inte säga 2 st men får väl gö dä !Sean Astin och Viggo mortensen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Sean Astin och Jim Carrey ! Men har 1000 mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Ehlijah Wood Sean Connery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.