💬
Logga in
Fuska.se

Postal 2

17 svar · startad

Vad tycker ni om detta spel? Ganska kul om man har sjuk humor men egentligen ett KASST KALKONVARNINGSSPEL. Skriv vad ni tycker. Jag tycker att det borde avkrävas legitimation om någon vill köpa det, dock ej på alla men på såna som är tveksamma fall.

Senast ändrad:

22 Dec 2004

Väldigt kul! :D

Roligt att bara gå runt och döda iaf roligare en MOH och GTA om man ska göra såna saker ;)

sjukt spel utan vare sig handling eller känsla

för en gångs skull anser jag amerikanerna har rätt när de ville förbjuda det totalt. det enda detta spel ger är alla förbudsivrare mot tv-spel (knäppa typer som anser att spel med våld i borde förbjudas :blink: )

en bra måltavla för sina anklagelser

det är ju klart det mest sjuka spel som nånsin släppts enligt mig.

och jag skulle inte bli ledsen överhuvudtaget om du förbjöd det

Ater igen ska nagon ta upp Postal 2, det finns minst 6 tradar om detta sjuka spel..

23 Dec 2004

Men det är kul :P

Det är sjukt... <_<

det är bara så j*vla omoraliskt orka inte spela efetr typ 2 min

25 Dec 2004

TVå minuter jag spyr bara jag ser fordralet i affären....

26 Dec 2004

tja ungefär jag med

Fattar inte ens hur dom kunde släppa ett sånt sjukt spel

inte jag heller....fattar inte hur test-teamet på företaget kunde godkänna det....eller dom kanske inte ens har nåt!!

22 Jan 2005

Detta är det sjukaste spel som någosin kommit till denna värld! <_< På nyheterna idag sa dom att dom skulle förbjuda det kankse och att det var i rätten och sånt :P ÄNTLIGEN har svenska folket fattat att detta spel är sinnesrubbat <_<

23 Jan 2005

värdelöst spel, men ganska kul, speciellt att tända på sig själv för att sen släcka sig med en svalkande dusch av.... urin!?

20 May 2005

Altså jag fattar inte hur man kan vara en idiot. Det finns ju inget bättre spel än Postal 2. Altså jag förvånad över hur dumma ni är. Om ni inte tycker att spelet är nån roligt så låter man bara bli att spela det. OMG Fucking shit. Jag som trodde att svenskar var smarta.

Senast ändrad:

Ni är ju dumma. Fattar ni inte att man inte behöver slå ner folk med spade, pissa ner dom, dränka dom i bensin och sen futta eld på kräken för att klara det. Man kan välja själv om man ska använda våld för att klara spelet. Ska Postal 2 förbjudas så ska varenda FPS som finns att köpa förbjudas.

22 May 2005

Hahaha aa det e rätt! :cool:

23 May 2005

hmm..zz? :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in