Brawler Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Yellow e bäst,Pokémonen e grymmare (ser verkligare ut) än i Red & Blue där typ Pidgey är en helt vanligt ritad fågel :S Och man kan få Alla 3 Start Pokemon,Bulbasaur,Charmander,Squirtle & såklart Pikachu. +Man får möta Team Rocket på Yellow,och man ser när Pikachu följer efter sin ägare o.s.v. alltså som serie'n e på TV.. :D Själv har jag Pkmn Blue,och en Mew på lvl 100 m.m. Redigerat 1 Januari 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag spelar det inte längre men jag tyckter blue är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Yellow e bäst,Pokémonen e grymmare (ser verkligare ut) än i Red & Blue där typ Pidgey är en helt vanligt ritad fågel :S Och man kan få Alla 3 Start Pokemon,Bulbasaur,Charmander,Squirtle & såklart Pikachu. +Man får möta Team Rocket på Yellow,och man ser när Pikachu följer efter sin ägare o.s.v. alltså som serie'n e på TV.. :D Själv har jag Pkmn Blue,och en Mew på lvl 100 m.m. man kan få alla starters på Röd och Blå. Man behöver bara en linkkabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 § 1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg