MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Är det någon mer än jag som har det och om ni har det vad har ni? Själv så har jag 2 etanoldrivna bilar och sen undrar jag vad ni har för kubik jag har 1:10 så jag har inte så stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har en Nikko Robo Drive. (Kan köra upp och ner) *Edit* Akkun tar slut på bara 5-10 min! En riktig dumbil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har en Nikko Robo Drive. (Kan köra upp och ner) men är den eldriven eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Den e med akkumulator( eller va de heter ) 6.0V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ja har en eldriven radiostyrd ( en sån som kan köra typ över allt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag har en bensin driven som kan komma upp i 90 kilometer i timmen as svårt att styra när den är uppe i 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vart fick du den ifrån? Va kosta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag har en bensin driven som kan komma upp i 90 kilometer i timmen as svårt att styra när den är uppe i 90 Den måste har kostat en förmögenhet. Hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 En röd Jeep-bil, Nicco, stor, 400kr - begagnad! :D Den är väl nästan 2½ dm lång, flak där bak och har "turbo"-funktion. Ganska snabb, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag har en bensin driven som kan komma upp i 90 kilometer i timmen as svårt att styra när den är uppe i 90 Din bil är bara 10 km/h snabbare än vår snabbaste och då vet jag hyr svårt det är att styra så jag funderar på att bygga om mina bilar så att jag får en som blir jätte bra på styrning och är snabb och en som har standard delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 man kan köpa en bil som går 90km/tim på hobbex för nå på 4000 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja, men dom drar as mycket bensin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.