Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

e platinum spel detsamma som vanliga spel..??? de måste jag bara veta... detta kanske verkar som ett lönlöst inlägg men jag vill såjättegärna veta det!!! jag ska ju köpa spel och platinum spelen e mycket billigare så e dom lika bra???

Skrivet

ja dom e lika bra.dom spelen som du skriver är det inte platinum(det finns inga platinum-spel till gamecube).det är player's choice-spel....player's choice är spel som är s.k. bestseller-spel och som nintendo har valt ut att sälja dom bästa spelen billigare.

några av player's choice-spelen är metroid prime,ssbm,pikimin o några till

Skrivet
ja dom e lika bra.dom spelen som du skriver är platinum o det e det inte.det är player's choice.player's choice är spel som är s.k.  bestseller-spel och som nintendo har valt ut att sälja dom bästa spelen billigare.

några av player's choice-spelen är metroid prime,ssbm,pikimin o några till

Först så trodde jag att det var kampanjepris men så var det inte. Jag köpte mitt Super Mario Sunshine för 599 kr när jag kunde köpa det för 299 kr. Snacka om att vara blind.
Gäst Samus aran
Skrivet

Da skulle du ju lamna tillbaks det du kopte for 1999 och kopa det for 999 istallet.

PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig.

Skrivet
jag köpte mitt GC för 1999 när det samtidigt fanns i en annan butik för 999 :oops:
Jag jjorde samma misstag förutom att mitt kostade 2298 kr. Så då ska inte du komma och säga att du har gjort vort dig. hehehbcb
  • Skapa ny...