TranceMaster Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Haj! Jag har ett nytt "chippat" GBA SP. Jag behöver hjälp!!! Jag vill ha ett nytt spel till det men vad ska jag köpa?? Jag vill ha långa äventyrspel som är roliga och jag behöver hjälp! Snälla svara! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 link four svords kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 goldensun the lost age Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Zelda minich cap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 final fantasy kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 golden sun är grymt...men köp i sånna fall för guds skull inte tvåan först...då missar man hela storyn liksom...svårare att festa sig vid det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_sp Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 mario V.S donkey kong är roligt! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag skulle föreslå ett zelda spel t.ex minish cap eller a link to the past/four swords fast golden sun verkar kul men jag har andrig spelat de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 båda golden sun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 The Legend Of Zelda: Minish Cap måste du köpa det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg