Amus Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jo jag behöver hjälp efter man har komit en bra bit i spelet så behöver man samla 3 nycklar i dark world jag har hittat alla nycklar men jag har glömt vart man ska med nycklarna :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Svårt.. svårt.. inte så många som har det, det har nys kommit ut typ men det kanske finns lite tisp på nån fusk sida vem vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 roligt spel det verkar när jag ahr det sak jag hjälpa till! : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 dark agon tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jo jag behöver hjälp efter man har komit en bra bit i spelet så behöver man samla 3 nycklar i dark world jag har hittat alla nycklar men jag har glömt vart man ska med nycklarna :blink: Använd inte bifogafunktionen i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 kan ja få hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 vad behöver du hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg