0016 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Med mystery gift kan man åka till Lugia,Ho-oh eller deoxys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 fr och lg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Mystery Gift funkar med E-card el. E-reader el. vad det nu heter. I "Wonder Cards" får man färjebiljetterna till Navel Rock (Lugia och Ho-oh) och Birth Island (Deoxys). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Med mystery gift kan man åka till Lugia,Ho-oh eller deoxys. med en fusk maskin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (Rune^ @ 26/12-2004 23:28:52) Med mystery gift kan man åka till Lugia,Ho-oh eller deoxys. med en fusk maskin! Jo man kan få dem med Gameshark och Actionreplay också.Men då fuskar man... ;) Bättre att fånga själv! Om du slår in fel kod kan du få virus på gameboyet och alla spel som du sätter in går tyvärr sönder när du försöker spela dem. Dock måste du ha fuskmaskinen i om du använder 30xZ om du tar ut den så har du inte kvar fusken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 ???????????????????????....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 sluta skriva onödiga inlägg oLIWeR..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 sluta skriva onödiga inlägg oLIWeR..! ta det lungt han e ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag är också ny här....kolla när jag registrerade mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Och jag skriver inte onödiga inlägg !!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Och jag skriver inte onödiga inlägg !!! <_< Jo du spammar som s*tan! Även om han är ny ska han inte spamma! Du skrev detta: ???????????????????????.......Och det är att spamma och just den där typen av spam är en av dem värsta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg