oLiWeR Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Alså jag orkar inte höra på dig och din spam grej !!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Alså jag orkar inte höra på dig och din spam grej !!! :angry: Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Om du läser igenom några trådar så kommer du märka att du har skrivit det där konstiga ordet spammare. Det finns faktiskt flera, inte bara jag som har blivit utsatta för det där konstiga ordet spammare. <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 spamma är närman skriver t.ex ?????????????????????????..... lr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Och ( tex ) Som den där Felly skrev: looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooool, Och det här utrycket: ÄR NI 9 ÅR ELLER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 kaxigt en debatt. Jag säger så här oliWeR skriv typ (vad menar du?) istället för ??????????. Skriv ord som har en mening med ämnet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Tack för tipset !!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg