Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) Jag fick: Spider man 2 : spelet är bra men för lätt!jag varvade det på 4 dagar sammanlagt ca 4 timmar,det förstörde nöjet! King Arthur(film): den filmen var grymt bra!!! Mp3 spelare: det bästa jag fick! Elektronisk piltavla: näst bästa sak jag fick! Miniräknare: min i skolan hade pajat. Kläder,kläder och en massa mer kläder! :lol: Alladin godis: mums i magen. 400 kr :) En massa hår kemikalier! : håret betyder allt för mig! Sen fick jag en massa mer saker jag inte orkar skriva nu. Redigerat 9 Januari 2005 av vampire
Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 jag fick väldigt mycket men det bästa var filmerna jag fick: van helsing, alla sagan om ringan i förlängd version, spiderman 2 m.m.
0013 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 och har fått lite mer nu: Catwoman DVD Van Helsing DVD Master and Commander DVD Matrix Revolution DVD Ondskan DVD 150 spänn <........<
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Jag fick en Webcame och lite Tomtar i choklad
Rekommendera inlägg