Gäst vampire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) Jag fick: Spider man 2 : spelet är bra men för lätt!jag varvade det på 4 dagar sammanlagt ca 4 timmar,det förstörde nöjet! King Arthur(film): den filmen var grymt bra!!! Mp3 spelare: det bästa jag fick! Elektronisk piltavla: näst bästa sak jag fick! Miniräknare: min i skolan hade pajat. Kläder,kläder och en massa mer kläder! :lol: Alladin godis: mums i magen. 400 kr :) En massa hår kemikalier! : håret betyder allt för mig! Sen fick jag en massa mer saker jag inte orkar skriva nu. Redigerat 9 Januari 2005 av vampire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag fick väldigt mycket men det bästa var filmerna jag fick: van helsing, alla sagan om ringan i förlängd version, spiderman 2 m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 och har fått lite mer nu: Catwoman DVD Van Helsing DVD Master and Commander DVD Matrix Revolution DVD Ondskan DVD 150 spänn <........< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag fick en Webcame och lite Tomtar i choklad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag fick bl a paper mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Jag fick en mini kyl :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg