Thunder Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Mario 3: med svävar fusk (gamegenie) 2 min att varva spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crow Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Hej jag har klarat turtles 1 om det är något du vill veta om det är det bara o fråga ha det bra Crow... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paul 88 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) tja....ni kan ju försöka slå mina rekord... mario 1: har ja klarat under 7 min. (tog warp zone från 1-2 och 4-2) mario 1: klarade spelet utan warpzone med 22 extra liv i mål! mario 3: ca: 16 min...typ 16. 10 med flöjtar två st. mega man 3: 57 min. sen undrar jag om nån har klarat turtles 1...han är grymm i så fall:P hade gött... Jag har klarat turtles 1. Det tog ungefär 3-4 timmar Ett tips för att klara turtles 1 är att ta det väldigt lungt och sansat. Spring inte bara rakt fram bara för att du inte ser några fienden. För då kan det hända att du helt plötsligt blir beskjuten eller att du springer rakt i famnen på en fotsoldat (och hur kul är inte det :angry: ) Prova även att pausa spelet och tänk efter hur man på bästa möjliga sätt tar sig förbi banan eller bossen och så vill jag till sist säga en sak till alla gamers där ute prova mitt sätt så ska ni se att det löser sig till slut :lol: Redigerat 14 Januari 2005 av paul 88 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag klarar det utan ditt tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ok ok...jag tycker egentligen inte att det är så jäkla svårt men det är ganska idiotiskt, eftersom man får gå sånna jäkla vägar å fort man inte lyckats klara att hoppa över ett hål...men ja har klarat det nu. bara det jag ville säga! men va faen är det ingen som ens försökt å slå mina rekord då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Super mario bros 3: klarat 4ggr i rad utan att stänga av spelet. Inte så svårt kanske, men kom ihåg att jag klarade varje värld och använde inte flöjt alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 mmm...lite coolt. fast det blir ju lättare när man klarat spelet en gång och ska varva det igen eftersom man får 24 P-vingar...(power wings) tror jag det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg