Gäst Mega99 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 (redigerat) Jag håller på med ett habbohotel, typ, där är man på en annan planet och kan gå omkring och chatta. Jag har bara gjort färdigt chatten, nu ska jag bara göra så att man kan gå omkring också. Jag hade gjort så att man kunde gå omkring men så fick våran data ett stort virus som typ gjorde datan helt Cp så vi var tvugna att radera allt på hårdisken.' Jag kan inte komma på något namn till det så om du kommer på något skriv det här. Om du har någon fråga så tveka inte att posta det här också. Jag har ett demo till det om du är intresserad. :gitarr: B) :gitarr: Redigerat 24 December 2004 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 habbospace kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 MM fast inget med habbo, jag kan få böter om jag härmar namnet utan tillåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Chatterz-Zone-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 (redigerat) ÄNDRAT DUBBEL! Redigerat 24 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jag håller på med ett habbohotel, typ, där är man på en annan planet och kan gå omkring och chatta. Jag har bara gjort färdigt chatten, nu ska jag bara göra så att man kan gå omkring också. Jag hade gjort så att man kunde gå omkring men så fick våran data ett stort virus som typ gjorde datan helt Cp så vi var tvugna att radera allt på hårdisken.' Jag kan inte komma på något namn till det så om du kommer på något skriv det här. Om du har någon fråga så tveka inte att posta det här också. Jag har ett demo till det om du är intresserad. :gitarr: B) :gitarr: Kan du skicka demon till mig? Skriv på PM efter min Hotmail... Det kan heta Black Hole Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Skicka till mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Space Hotel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 HMMM jag gillar namnet Black Hole, jag ska tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Om det är i rymden, gör gubbarna gröna ... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Aliens :) Jag vill gärna testa det också, har du någon hemsida där det kommer läggas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.