Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 När jag försöker spela står det "Create Start Party Position", hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Okej strunt i det. Nu har jag RPG Maker XP, men när jag tar "Test Game" står det typ "??????????CP???????????" och sen stängs rutan ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 1. Högerklicka när du har tryckt på knappen bredvid den som det står 1/1. Alltså den gula knappen. Sedan högerklickar du och väljer set start party position. 2- För mig kommer det bara upp en alert som det står cpu????? och sedan startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.