kkthxbye Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) :( jag är på i ett rum där det är skitmånga tunnor. jag har spelat ca 1 timma när jag kom dit. man kan klättra upp med en stege och hoppa över till ett rör, där är ventilations trumman ( jag kanske kom därifrån ) , ska man krypa där eller gå in till det andra rummet där det är vatten överallt typ??. man kan gå nerför en stege då också men där är det också bara vatten... kan nån hjälpa mig?? Redigerat 25 December 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clade Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Det är Half-life 2! :angry: Du kan nog välja själv jag tog vatten vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 hur kom du dit då?? snälla hjälp! hur kom du förbi där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 om du hoppar upp på rören sä kan du gå till en bro typ sen kommer du till ett rum där du kan skruva på en sak så vattnet stiger sen går du tillbaka till andra rummet resten får du klura ut själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 När du kommer tillbaka till dt där rummet så ska du klåttra ner för stegen.. lr simma å sen ska du igenom till ett annat rum där du ska simma ner på botten och ha sönder plankor så du kommer uppp på andra sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 jag klarade det för ett tag sen men tack ändå!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag klarar det inte endå :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.