Gäst abu Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag fick metrid prime 2 i julklapp men jag har fasnat på ett ställe! jag kom till ett rymd skepp och då fick man se en film innan att det var några av mina kompisar som hade dött där mot monster .. sen så försörde jag en sak så jag fick missiler, då kom monstrerna tillbaka och dödar mig! vad ska jag göra det är omöjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 använd charge beam och rör dej mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Klarat det nu :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 roligt fö dej ja behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 me vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 roligt fö dej ja behöver hjälp gör din egen tråd <_< NU ÄR JAG MEDLEM!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (redigerat) K JA GÖ EGEN Redigerat 27 December 2004 av Snacks_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg