Gäst Shikamaru Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 hallåj hallå jag undrar på andra banan ska man ju möta en fågel snubbe(som enligt mig heter kråk gubben) sen när man klått honom första gången flyger han ju upp till ett ställe,hur kommer man dit?
LuddE Skrivet 28 December 2004 Rapport Skrivet 28 December 2004 (redigerat) Till höger om ingången där du kom in ska du springa upp på en vägg och sen ska du springa upp igen och hoppa medans du springer på väggen, när du kommit högst upp ovanför ingången ska du springa längs med väggen och när du kommit så långt han kan springa hoppar du till en av pålarna och sen kan du nog resten.... Hmm.. hoppas du förstår Redigerat 29 December 2004 av LuddE
Gäst Shikamaru Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 jo jag förstår men gubben kommer inte upp dit han stannar en liiiiten ytte pytte bit lägre ner än detdär taket
Gäst Shikamaru Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 jahapp det funka efter några försök...men hur ska man döda honom tredje gången då? det står ju nått att man ska springa upp på väggen eller så
Rekommendera inlägg