dasofie Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 Hejsan! Jag undrar hur man klarar den första borgen på wolrld 8? Det är bara en massa dörrar som man springer in och ut i. Ska man ta dem i ngn speciell ordning eller ????? Jag hålller på att bli tokig jär hemma. :D
ouagadougo Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 Åååhhhhh det är ju så svårt att förklara. Jag vet exakt vart man ska gå, det sitter inprogrammerat i min hjärna efter år av bekantskap med smb3. Du ska till ett ställe ovanför all lava där det finns två rullband. det under är större än det övre och på det övre finns en dörr. Hoppa vidare därifrån till en stenplattform med en dörr på. Där ska du in. Inne där finns typ ett P. Tryck på det och kuta järnet åt höger tills du kommer till en vägg där det finns en dörr. Gå in där. Fortsätt åt höger. Där finns det ett rum med några dörrar, ett rullband och en sten (sån här ful fiende som åker omkring). Se till att du har ett P intryckt(Finns ett i stenarna längst till vänster på rullbandet. Då kommer det fram två dörrar: En mitt på rullbandet och en längst till höger, ovanför stenen. Nån av dom dörrarna är det. Gå in i en av dom. Om du ramlar ner på ett rullband mec massa taggar på höger sida. Ducka och vänta så åker in in under taggarna och kommer till bossen. Hoppas att det här är till hjälp. Det är svårt att förklara.
dasofie Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Skrivet 26 December 2004 Tack för hjälpen. Jag ska testa det du har skrivit senare idag så får vi se hur det går för mig.... :kung: //Sofie
dasofie Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Skrivet 26 December 2004 Hejsan! Nu har jag klarat hela spelet, tack för hjälpen. //Sofie
Rekommendera inlägg