Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 tror du att jag är fattig på nåt sätt eller?? Nej, det har jag inte sagt. Meningen med det hela var: Om man hade råd med ett spel som man ville ha så köp då det spelet. Fattig!!!!`??????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 nej, för om jag köper spelet börjar jag spela det i stället för att klara ut det sista på Banjo kazooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 nej, för om jag köper spelet börjar jag spela det i stället för att klara ut det sista på Banjo kazooie Ja, men så är det ju. Men man vill ju ändå veta vad som händer när man har varvat ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja..det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jaha, men om du vill veta slutet så borde du varva det gamlaste spelet först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag vet..och när jag varvat det så ska jag köpa det nya....just därför har jag väntat med att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag vet..och när jag varvat det så ska jag köpa det nya....just därför har jag väntat med att köpa det Jaja, men spelet borde inte tas upp i en tips-tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jo...för att det är ett bra tips att köpa spel med Uppföljare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jo...för att det är ett bra tips att köpa spel med Uppföljare... Ja, men det här blir ju mer som en diskussion om en och samma spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ja, men det är ett bra tips att köpa det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ja, det är det. Om de ska enas om ett spel så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 2 annars...Banjo kazzoie och banjo Tooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg