Yukiz Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag behöver lite hjälp på "Skaffa ett liv" när man ska skaffa barn mm har någon något tips det är svårt :!: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 man ska göra så att dom blir jättebra vänner sen ska man göra så att dom pussas jätte mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag behöver lite hjälp på "Skaffa ett liv" när man ska skaffa barn mm har någon något tips det är svårt :!: :cry: När du ska skaffa barnet så ringer de hem till dig och frågar om du vill abdoptera en baby och då får du välja ja eller nej och om du tar ja så ska du ha någon hemma till barnet blir så stort så att de kan gå till skolan jag kommer inte ihåg hur långtid det tar för barnet att bli så stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag och böna vill ha the sims fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 The Sims är det sämsta spelet som någonsin gjorts... det är en skamm att det finns på Playstation.... >=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag och böna vill ha the sims fusk. Om du vill ha fusk till The Sims så är det bara att kolla i fusk arkivet på den här sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McNuno Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Tja! vill nån köpa mitt the sims? Inga skambud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Skaffa barn genom att låta dom pussas på badrummet eller "Leka" i sängen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg