Paper Mario Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 I banan med det stora trädet efter man har kommit in i det och räddat "elder"....så ser man nån typ av mygga som flyger in i ett rum....när du går in där så kommer en svärm....lr ja 10st kanske och attackerar dig....jag försöker slå tillbaka men bara (spöktjejen)(som man får i sitt part exakt innan man kommer in i trädet) bara hennes attacker funkar(blosattacken)Men dom blir bara yra sen reser dom sig upp när punio...(lr vad han heter) går i närheten...HJÄLP hus ska jag få död på dom :( :(
Sauron Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 du vet den gamla musen han gav dig 11 st möss så du ska ta dem till myggorna och låta dem döda myggorna PS för att komma över vattnet med mössen ska du blåsa ner dem med flurrie och när de stiger i bubblor ska du blåsa över dem :D
Paper Mario Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Skrivet 26 December 2004 Okej,tack!! Men efter det får man tillslut 101 sådanna musar..hur tar jag mej förbi den lilla vägen och till nästa rum :blink:
Paper Mario Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Skrivet 27 December 2004 HJÄÄÄP mej då...vad ska man göra :( :( :(
Sauron Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 va menar du de e bara att gå! de 101 myggen är ju till vänster om de 10
Paper Mario Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Skrivet 27 December 2004 nee..för när jag går så går ju vägen lite upp och ner....så vissa trillar ner...och jag kommer bara fram med 70typ..och då förlorar jag
Sauron Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 du får gå lite försiktigt de går för jag har gjort de lite tålamod så klarar du de till sist ;) Om du behöver hjälp med nått annat på pm2 så e de bara a pm mig för jag har klarat hela spelet
Matski Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 När du går längs den smala vägen ramlar dom bara ner när spindlarna kommer så ta kål på dom först.
Link the legend Skrivet 29 December 2004 Rapport Skrivet 29 December 2004 sen så blir PUNISARNA fångade. då ska man få en tecken kåd i rummet nere.den ska du slå in på ett annat ställe.
Rekommendera inlägg