Purex Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag har tröttnat på att lyssna på den där skiten i bilen :D hjälp mig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Det går vell inte att göra en egen radiokanal tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 till PC går det. Lägg ljudfiler i mp3 mappen som ligger där du installerade spelet så kommer spelet att spela upp dem(blandade) på kanalen mp3player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Purex Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Nä du det kmr inget. Ska jag lägga ut låtarna en efter en, eller fungerar det om ja lägger in hela mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Alltså, du ska lägga låtarna i mappen i vice city mappen, lägg inte in en hel mapp där, ta de låtar du vill ha bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 men jag har då inte sett någon bil eller annat fordon som har en kanal som heter mp3player? även ifall jag har bytt kanal... eller finns det bara i vissa bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Tja! Det finns en mapp som heter mp3 i "Vice City"-mappen. Lägg in de *.mp3 du vill ha i spelet. När spelet känner av att du har gjort det kommer kanalen "MP3 Player" att finnas efter Wave 103. KLART Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 O jag trode det inte gick först.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.