💬
Logga in
Fuska.se

Armagedon I Verkligheten!

19 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,580323,00.html

Undra om man ska bry sig om det eller inte?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det hade varit något mer trovärdigt om de inte hade dragit till med att det skulle inträffa just fredag den 13:de... <_<

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja, vad ska man säga? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_lol.gif

Skulle inte jorden gått under vid millenieskiftet också?

Jag minns inte exakt, men jag TROR att det stått att jorden skulle gått under 2004 också.

Bara fjanteri.

Jorden lär inte gå under på flera miljarder år.

Det komiska är att han längre ner berättar att han inte alls är orolig för att asteroiden ska träffa jorden.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag har hört att den skulle gå under typ varje år <_<... det är som du säger, fjanteri!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja, vad ska man säga? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_lol.gif

Skulle inte jorden gått under vid millenieskiftet också?

Jag minns inte exakt, men jag TROR att det stått att jorden skulle gått under 2004 också.

Bara fjanteri.

Jorden lär inte gå under på flera miljarder år.

Det komiska är att han längre ner berättar att han inte alls är orolig för att asteroiden ska träffa jorden.

typ den 21 september 2004 skulle jorden gå under sa nån
Nivå 6 · Fuskare

Det kommer nya idéer om jordens undergång hela tiden. Tror 2012 var ett år de hade kommit på också. Tar inte ett tugg intryck av alla rapporter längre.

Inte förrän de kommer med något vettigt och har bevis så man har en anledning att oroa sig.

Nivå 3 · Lärling

Jag tror att det blir människan själva som förstör jorden, inte någon asterioid.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #8

Säger bara;den som lever får se

Jag tror att det blir människan själva som förstör jorden, inte någon asterioid.

Jo Jellyfish har rätt! Människan är inte snäll mot jorden...

tror ej på nåt av det

Nivå 12 · Mästerfuskare

menn shit asså, hur många gånger har någon inte sagt att jorden ska gå under snart, ganska många och vad jagf vet så har den inte gått under än....

27 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare

det stod att det var 1 på 45 att den skulle träffa.. tror nog att dom glömde skriva miljarder efter 45:an

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

det stod att det var 1 på 45 att den skulle träffa.. tror nog att dom glömde skriva miljarder efter 45:an

det tror jag inte att dom gjorde
Nivå 7 · Fuskare

Jag bryr mig inte, det är 25år kvar. Hur vet dom att den slår in i jorden då och precis vilken dag?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

jag tror det är större chans med en komet...

men det lär inte hända så länge jag lever i alla fall... det e jag glad för...

30 Dec 2004
Nivå 4 · Lärling

i expressen eller aftonbladet sa dom att det var en på 45 i den andra sa dom 1 på 60 OCH VARFÖR skulle störta här bara för att några snubbar säger det .man ska inte lita på dom dom drar ju samma historia om och om igen.om nu asteroiden störtar så förtjänar människan det för människan förstör den bara mer om den inte träffar :angry: det gör ingen skillnad ;)

Nivå 4 · Lärling

jag tror på det faktist...för jorden skapades av så kallad Big Bang och kommer förstöras av så kallad Big Crash

1 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

Fjanteri :/ .. dom kan ju inte veta exakt vilken dag den ska inträffa heller .. LOL :P

2 Jan 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Fjanteri :/ .. dom kan ju inte veta exakt vilken dag den ska inträffa heller .. LOL :P

Jag håller med. :)
3 Jan 2005
Nivå 7 · Fuskare

haha vilka ena riktiga nöt....(dom som hitta pådet alltså)

av en fyrahundra meter lång asteroid skulle det inte ens bli damm kvar när den kom ner på jorden LMAO!!! ROTFL!!!

vem som helst men nån slags kunskap inom ämnet borde veta det.

kometen/asteroiden som vars krater blev till siljan var ju mycket större.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in