Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 tycker ni jag ska köpa zelda minish cap!??? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 JAA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 är den bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 JA den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 vad handlar den om?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) de handlar om link bor hos sin farfar eller nåt en dag också ber ens vad-de-nu-va att ta ett svärd till slottet och så komemr prinsessan Zelda med. sen går man dit och så är det en Picori festival där för att fira när Picori/minish folket kom och gav en hjälte ett svärd och en gyllende kraft för att döda massa monster :evil: . sen så vinner Zelda en sköld och ger den till en :medieval: och så går man till slottet. sen så händer en massa men senare hittar man en mössa som kan tala som man kan förminska sig med. PS köp det!!! det äger :kung: Redigerat 26 December 2004 av gissa92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 ok jag köper det imorgon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mudhoney Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Ja! Det tycker jag vekrligen! Det är skitskoj! Lite krångligt ibland bara, men det tycker jag alla Zelda spel är. Det är ju nästan det som är roligast, att försöka klura ut grejer själv och blir överlycklig när man lyckas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 ok jag köper det imorgon! bra att du köper de och du kan be mig om hjälp om du kör fast på ett ställe för jag har snart klarat de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 är det bra grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 grafiken är bra och det är ett bra spel köp det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 hur mycket kostar den ungefär??..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg