ouagadougo Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 Säg era 6 favoritbossar på alla Mega man-spel till NES (1-6). Skriv från vilket spel dom är också. Var vänliga bara ni som minns Megaman och har spelat det svara. Det finns bilder och namn på alla bosser på denna sida: www.addon.com.br/shampoo/megaman.php Mina är nog: Pharaoh man - 4 Wood man - 2 Elec man - 1 Heat man - 2 Skull man - 4 Spark man - 3
frezy_man Skrivet 26 December 2004 Rapport Skrivet 26 December 2004 tjabba...ja vet inte om du menar hela banan eller just bossen...men jag ÄLSKAR verkligen spark man banan (mega man 3)...fetaste musiken genom alla tider...ryser när jag hör den:P...andra versionen på spark man banan då man inte möter spark man är också FET!... needle man banan på mega man tre är grymm också skull man hör också till favoriterna:P
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) mina favvo bossar är nog pharaoh man shadow man yamato man needle man top man och gemini man Redigerat 3 Januari 2005 av cheat guy
Rekommendera inlägg