PokémonKillen Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Kan nån hjälpa mig med spelet Pokémon Fire Red ? Hur kan man huga ner träd ? Om man behöver något hur skaffar man det och vart ? Snälla svara ! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 snälla cut är det jag vete-f*n var den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 snälla cut är det jag och vete-f*n var den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Asså pokemon fire red och leaf green är nästan exakt samma som pokemon blå,röd och gul så cut är på den där båten man måste åka med och så ska man leta reda på gary och så möter man han och så får man en nyckel om man slår han och sen är det dörren ovanför han och öppna den så hittar ni kaptenen och prata med han så får du cut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Men skriv i pokemon forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg