oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Man får visst Earhquake. Man får Fissure på Röd, Blå, och Gul. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag fick fissure. och secret key är i pokemon mansion så vet du det också.( på staden som är på en ö) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vad kånstigt..... men jag är helt säker på att man får Earthquake...... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tack du får alla mina fm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tack du får alla mina fm :) Vem då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 var finns rivalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Vad kånstigt..... men jag är helt säker på att man får Earthquake...... :o Det är Fissure!Du kan lita på mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg