mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Wario jag tror ej på dig för Xbox är den nyaste tv-spel i Sverige + Emme ta inte så många grejer på raken du får 1 varning då + om det inte finns nån som kan hjälpa dig får du tänka lite mer så att du kommer fram i spelet...blir lite roligt...vet man har andra grejer att tänka på mer än detta men detta kan du lägga sist på *tänka på* listan sen när du e klar med de andra grejerna så kan du börja med den o oala du har kommit längre än vad du trodde! :student: OBS: finns det nån vän ir släkt som har spelet som kan hjälpa dig...fråga dom :P
Emme Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2005 hej jag behöver hjälp på harrypotter hej kan du hjälpa mig
Dezen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 ?????? de här sista hängde ja inte med på. var är du och vad behöver du hjälp med.
Emme Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2005 ?????? de här sista hängde ja inte med på. var är du och vad behöver du hjälp med. harry potter fången från azkaban
Dezen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Jag fattar att det e det spelet men var är du och vad behöver du jälp med.
Emme Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2005 ?????? de här sista hängde ja inte med på. var är du och vad behöver du hjälp med. hu man kommer vidare
Rekommendera inlägg