dif74 Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Tjena! Vet någon hur man gör för att få super start i F-Zero GX? //Micke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 det går inte o få super start vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Tjena! Vet någon hur man gör för att få super start i F-Zero GX? //Micke Det går inte att få "super start" väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag tror det går att få superstart men kommer inte ihåg hur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Det går inte att få en super start på spelet. Men du startar lite snabbare om du har mer i Acc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Det är konstigt för ibland ser man andra raceare få någon form av superstart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 dom har förmodlingen max i accet.....=).....jag brukar köra på lite mer åt max speed...=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 dom har förmodlingen max i accet.....=).....jag brukar köra på lite mer åt max speed...=) Så är det nog... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg