Hoppa till innehåll

Ratchet And Clank 2 Hjälp


Gäst Svamp Bob Fyrkant

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

jag e på planeten damosel typ, å de har invarderat sånna där blåa små lurviga djur där, å jag har gjort allt man ska där utom "save planet damosel" typ står de, HUR GÖR MAN DE??? de e sånna där vakter som jag dödar hela tiden å såna där blåa som bara kopierar sig de går inte å döda dom!! å de e nån gul dörr där borta å hur f*n får man den å öppna sig??? HJÄLP SNÄLLA :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska bara döda alla robotar och protopet/lurvisar tills dörarna öpnas vid en röd last bil ska du hopa upp på då komer den gå sönder efter ett tag sen komer du till en taxi åk med den så komer du till en bank döda alla där sen komer du till ett stelle med fiender döda dom så tror jag du komer till slutet av banan #tips# ta sönder papers korjarna det komer ut lurvisar ur dom om du inte tar sönder dom

Redigerat av mr.link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

men de e så j*vla svårt de kommer nya överallt!! dom går ju inte att döda alla dom e ju helt galna, men ska man bara döda dom där borta vid den där gula dörren? inte där vid typ gatan där de e massa hus :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

okey men de e ju skit svårt å få vapnen å uppdatera sig. min lancer e typ halvvägs :(

Redigerat av Svamp Bob Fyrkant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...