Schassen Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Ska nämligen få en mp3 spelare då arvet efter min farmor och farfar är klart och nu undrar jag om man kan konvertera (omvandla) mp3-filer till WMA för jag har läst nånstans att WMA tar mindre plats än mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag tror man kan göra det med mp3 doctor gå in på www.mp3doctor.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 är det där programmet gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 här ser man iaf... http://www.mp3doctor.com/encode.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 mp3 tar väl mindre plats lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Slither- Det beror på vilken bithastighet man väljer när man sparar låten. WMA tar ungefär 0.7 kB per minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Alla skivor har WMA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 wma är väl window media players filformat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 wma är väl window media players filformat? Om jag fattar rätt så är det det ja.Men jag får se hur jag gör för om ja köper en med 20 gb behöver jag knappast bry mig om att konvertera dom till nån annat förmat än dom är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (Schassen @ 29/12-2004 13:49:55) wma är väl window media players filformat? Om jag fattar rätt så är det det ja. Men jag får se hur jag gör för om ja köper en med 20 gb behöver jag knappast bry mig om att konvertera dom till nån annat förmat än dom är i. Nej, wma är inte Windows Media Player format. Om det skulle vart det så skulle det hetat wmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 http://www.susning.nu/WMA <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.