Tails_Cool Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 har bara en fråga nån som har fått trillingar?? ja har bara fått ett och tvillingar. :unsure: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 the sims 2? Jag har aldrig fått trillingar eller tvillingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 japp i förgår fick ja tvillingar på the sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jenny Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hej :cool: Hur gjorde du för att få tvillingar?? Jag har testat med fusket intProp chanceOfTwins 100 men jag får det inte att fungera. //Jenny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 man kan väl inte få trillingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jag bara fick det. ja gjorde inget annorlunda. :unsure: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sati1310 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jag har fått tvillingar å jag gjorde inte nå konstigt... men jag vet inte om det går att få trillingar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Okey...men testa xpdisken om du nu redan har gjort en startdisk av den. Onödigt å göra en ny om din funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag har fått tvillingar massor av gånger! Men aldrig trillnigar det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sati1310 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hej :cool: Hur gjorde du för att få tvillingar?? Jag har testat med fusket intProp chanceOfTwins 100 men jag får det inte att fungera. //Jenny det är väll inte så konstigt att fusket inte funkar eftersom du inte har skrivit rätt ;) det ska vara så här: boolProp testingcheatsEnabled truekolla om det funkar nu då... // Sara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (sati1310 @ 07/01-2005 16:46:42) Hej :cool: Hur gjorde du för att få tvillingar?? Jag har testat med fusket intProp chanceOfTwins 100 men jag får det inte att fungera. //Jenny det är väll inte så konstigt att fusket inte funkar eftersom du inte har skrivit rätt ;) det ska vara så här: boolProp testingcheatsEnabled true kolla om det funkar nu då... // Sara boolprop testingcheats Enabled true är ett fusk så man kan göra aliens m.mINTE tvilling fusket som är: intProp chanceOfTwins 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 okeeeeeeeeej :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg