Fröken Anonym Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Annars ska skriver man bara ChanceOfTwins 100% i fuskrutan - -' (Fast kanske utan %, jag kommer inte ihåg) Redigerat 7 Januari 2005 av Fröken Anonym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 det funkar typ inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 QUOTE (sati1310 @ 07/01-2005 16:46:42) QUOTE (Jenny @ 03/01-2005 02:41:15) Hej Hur gjorde du för att få tvillingar?? Jag har testat med fusket intProp chanceOfTwins 100 men jag får det inte att fungera. //Jenny det är väll inte så konstigt att fusket inte funkar eftersom du inte har skrivit rätt det ska vara så här: boolProp testingcheatsEnabled true kolla om det funkar nu då... // Sara boolprop testingcheats Enabled true är ett fusk så man kan göra aliens m.m INTE tvilling fusket som är: intProp chanceOfTwins 100 det är ju enkelt o fixa tvillingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Man kan inte få trillingar! Men man kan få tvillingar utan något fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jo, man kan få trillingar med fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Tvillingar bara försök skaffa barn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Fast tvillingar är svårt att få har bara fått det en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jag har inte fått trillingar men min kompis säger iaf att han har fått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag har fått tvillingar men aldrig trillingar går det att få trillingar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Det var det ja undra från början om det gick att få trillingar?? har fått tvillingar på naturlig väg utan fusk en gång. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 tror inte att det går att få trillingar.. men man vet aldrig :P men tvillingfusket funkar inte... enligt vad jag har hört så ökar det bara chansen att få tvillingar... själv har jag fått tvillingar några gånger UTAN fusket men har aldrig fått tvillingarna MED fusket :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag har fått det en massa gånger, men inte trillingar ! det finns nog inte nu men det kommer nog på nästa sims =) fortsätt bara prova ! /natasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg