Wii Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 vilka håller med om att halo och halo 2 suger?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Halo är ganska kul men inte så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 bra att tycker att halo inte är så jätte bra men försök att hata det skrot-spelet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Du är antagligen en f*n av något annat om du tycker att Halo och Halo 2 suger. Grafiken är underbar. Storyn är fantastiskt och livslängden blir bara bättre om man har Live. Så innan du skapar trådar om att detta spel suger så borde du tänka dig för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag borde säga f*n DIG men det får man inte ju men varför tycker du att det är dåligt då du kan inte säga att nått är dåligt och du inte har nåra skäl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GOLDEN-MEW Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 ja jag håller faktist med JASON X och SKUGGAN men sj tycker jag att halo är ett mycket bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg