Gäst Xray Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Snart e det jul och jag har inte bestämmt mig vilket spel jag ska köpa..... :cry: :? :roll: :( hjälp mig snälla.... Tipsa tipsa tipsa...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag har själv önskat mig Project Gotham Racing 2. Jag tycker att det verkar vara grymt bra. Ett annat spel som jag gillar är Rainbow Six 3. Det är kul att lira på internet. Jag tror även att PGR2 kommer att bli ett grymt bra live-lir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Project Gotham Racing 2 och the sims bustin aut är bra 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag tror att PGR2 är grymt bra. Jag har Rainbow six 3 och jag är inte alls missnöjd med det spelet. Om du gillar Ghost Recon och Splinter Cell så måste du köpa Rainbow six 3 för att det är en blandning av de två spelen. Det liknar mest Ghost Recon men man kan ha värmekamera för att kolla om det finns nånting bakom rök och så. På det sättet liknar det Splinter Cell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Halo. Ett självklart val. Eller varför inte Splinter Cell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ett sent tips men du kan önska dej XXS3 som e ett snowboard spel eller så kan du önska dej Top Spin som e ett tennis spel....eller det som Scraw skriver HALO eller SplinterCell..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Själv har jag varvat Halo på OnOff. Sedan har jag Splinter Cell men det värkar vara lite svårt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Själv har jag varvat Halo på OnOff. Sedan har jag Splinter Cell men det värkar vara lite svårt... :D lol, varvat på affärn. Lustigt. Hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Ja tycker lord of the rings return of the king (sagan om konungens återkomst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Kanske Medal Of Honor: Frontline det får man för 99:- på Elgiganten Börjar på Annandagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Många säger att Konungens återkomst är bra. Då det är nog det om man gillar äventyr. :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg