Gäst Beldur Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Dåligt spel.. Det liknar inte alls habbo hotell... + | den där screenshoten... Attack? och det skulle var habo hotell :lol: Bra spel! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Men snälla Rpg - habbo hotell. säg en likhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag får inte igång demot och man kan inte ladda ner RGSS på din sida O__o och det är ju typ 17-40 åringar som gjort habbohotel det är ju inte så himla enkelt som en tonåring att hålla på med paint, shockwave, riktiga pengar, sms och sånt samtidigt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Men snälla Rpg - habbo hotell. säg en likhet... Jag säger RPG habbohotel bara för att andra ska förstå att den ska vara virtuell!Din ******** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ericboy Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag kanske ska testa det... är det kul??? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ericboy Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 :cool: Jag har några ideer. Jag tycker att man borde kunna göra ett hus, (det finns inte bara på Habbo Hotel! det finns på faketown m.m!) och att man kunde köpa möbler (också på faketown!) till det. Man borde kunna andvända smileys när man chattar också. Inte för jag har testat demot men ändå :P ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 :cool: Jag har några ideer. Jag tycker att man borde kunna göra ett hus, (det finns inte bara på Habbo Hotel! det finns på faketown m.m!) och att man kunde köpa möbler (också på faketown!) till det. Man borde kunna andvända smileys när man chattar också. Inte för jag har testat demot men ändå :P ! Bra att du är kreativ men mega99 har nog inte den förmågan till att göra ett sånt spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ericboy Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Man kan inte göra sånt i RPG Maker XP.. Jag tror inte man kan göra det till multiplayer spel heller, jag vet iallafall inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollepolle Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Ett bra och snyggt demo tycker jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Men snälla Rpg - habbo hotell. säg en likhet... FÖR f*n DET ÄR JU INGET HABBOHOTEL! LÄS FÖR f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) Det blev dubbel.... Redigerat 29 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.