Wii Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag tycker 500 är jätte billigt emot dem andra sakerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Kolla jag har ändrat min titlle till: OOIE_ - 0013 derfär jag trödnade på den der #2 Medlem så jag bytte det blev snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Adema nu får det vara nog du tycker alt borde vara gratis alt är inte gratis i världen får man kämpa får man kämpa eller smsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jaja men det var lite onödigt att svara när adema fick sitt svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag tycker det är dyrt, även om det kostar 500 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.