Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har precis kommit in på tredje världen och byn är halvvägs uppbyggd,men mitt folk dör och mitt samvete säger att jag är attackerad,men jag ser inte någon(samtidigt som dom säger att dom vill byta samvete).Vad är fel?!

Gäst _Otaku_
Skrivet

Är det på den ön där man måste bygga upp allt helt och hållet själv?? I så fall tror jag att det är så här man skall göra: Åk nedan för vattenfallet och vänd dig om. Där sitter en gubbe som vill bli dödad XD försök att kasta honom in bland den byn som folk inte tror på dig än. Gör det flera gånger och dom blir super imponerade och sedan kan du dra upp deras "torn" och så kan de be efter mat.

Eller är det på den ön där en mystisk talisman står och där Cezar härskade: Försök att göra alla byer imponerade så att dom tror på dig som gud. Sedan kan du dra upp allas torn så ber dom efter mat och 'den onde' guden blir allt maktlösare.

Förlåt om jag inte kan ordningen av alla öar precis XD

Alla kan fortsätta att svara på detta, det här var bara ett litet tips.

MVH M3ga

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...