Zhou_Tai Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag är på sista uppdraget (end of the line) jag behöver hjälp!det tar förlång tid att ta sig igenom elden finns det någon annan väg genom elden eller något annat sett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 hoppa igenom den=/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Själv så brukar jag andvända barnd släckaren.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tja! Slå in denna kod: R1, R2, L1, R2, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Ner, Vänster. Då får du ett helt set med vapen inklusive en Fire Extinguisher ( Brandsläckare ). Använd den för att ta dig igenom elden, så lyckas du nog! :D Lycka till / Big Smoke 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ANDVÄND INTE KODER!! Spelet bli juh cp då! leta upp brand släckaren i stället, när du dödar gängen i huset andvänd Ak-47 eller uzi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg