Coolsnille Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Som nästan alla andra fick jag det i jul klapp, letade och letade efter fusk och tips men kom på att om man registrerade spelet hos EA Games så fick man ett tips eller fusk. Ger nu mitt tips som jag fick och lite till. Tips från utvecklarna: Bygg två resursbyggnader för varje byggnad som producerar enheter. Det är bättre att ha få uppgraderade enheter i stället för flera icke-uppgraderade enheter. Bygg resursbyggnader längst bak i lägret/slottet och placera byggnader som producerar enheter längst fram. Mitt tips: Har du kört fast? Klantat dig rejält? Pausa då ditt spel och tänk över din nuvarande strategi, kanske du behöver duscha eller gå på muggen? :lol: Eller om det är sent så kan du sova på saken, funkar bra för mig. Läs också i manualen lite vad snubbarna har för specialitéer och vad dom är svaga emot. Och första bana i de godas kampanj(Moria), när du ska döda Ballrogen, spring inte runt för det tar mycket längre tid, använd din magi och fortsätt använd den helande magin på Gandalf när han har lite liv. OBS! När Ballrogen flyger upp och flyttar på sig, akta dig då för den gör en special attack då. När du spelar för Rohan med Rohirrim låt bara dina Rohirrim krigare springa över fienderna, men när dom använder Uruks med pikar, låt bönder, bågskyttar eller ridande bågskyttar göra grov jobbet. Glöm inte att registrera ditt spel på EA Games för att få ditt fusk/tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Tjena! Nej...det finns inga fusk till det som du säger. Jag håller på att göra en trainer till det. Den är inte riktigt färdig (gör den allt eftersom jag klarar ut spelet) Det enda den kan göra än så länge är att ge dig pengar i campaign och skirmish. Behövs något annat? Om någon är intresserad kan jag publicera den på megagames, gamecopyworld eller annan webb med trainers. //Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Ett tips när du är Mordor: Gör Bergatroll och Trumslagartroll. Ni kanske tycker att det är onödigt att göra trumslagare men dom är bra! Dina gubbar för Ledarskap bonus m.m. Och om du/dom vill så kan dom slåss med trumpinnarna. Om du gör ca. fem Bergatroll så säg åt tre stycken att ta upp ett träd. Dom andra får kasta stenar. Varför? Jo, för dom som kastar stenar förlorar inte så mycket liv. och om dom gör det så är det bara kasta stenen på nåt och äta en Orch. ;) En gång hade jag ca 20 Orcher som bara var till för att ätas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.