Zlurri_guy Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) I ett uppdrag hos caesar ska man typ ha ett streetrace med bara lowraiders (eller hur de nu stavas). Men hur får man tag på den J*VLA BILEN!!!!!!! har letat typ i 3 dar och har börjat tröttna nu! :evil: Redigerat 29 December 2004 av Zlurri_guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Dt e ganska måga lowraider bilar:) ta dem med cabriole om du ska leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Du ska väl typ kunna gunga i bilen så är det en lowrider, jag kunde även använda pimpbilen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag hatar det där racet,det vad drygt + att den lowraider bilen som jag hade sög! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 De finns en lowrider typ 2 eller 3 hus ifrån ceasers hus på samma gata....:) :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vart va Cesar's hus? Kan nån markera på en karta? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tja! I El Corona finns många Lowriders. Försök hitta någon där. Om du helt enkelt vill skita i uppdraget, så slå in den här koden ( för att fuska sig igenom alla racing-uppdrag utan att spela dem ): Triangel, Upp, Höger, Ner, L2, L1, Fyrkant. Lycka till / Big Smoke 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 I fusket medföljer också: Mer lagg,+ att du inte kan klara 100% lool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg