snuttis1982 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Hur får man tag i cakemix i Paper Mario???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) ettan lr tvåan? MAN BEHÖVER VÄL INGEN CACE MIX I TVÅAN? oj, råka komma åt caps lock... Redigerat 29 December 2004 av Link the legend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snuttis1982 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har ingen aning om det är ettan eller tvåan, men det är Paper Mario The Thousand-year Door. Jag ska ta med cakemix till Merlee, men jag hittar det inte.... :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 gå in i piana parlor (spelstället i västra delen av stan) gå in där och köp den av sköktjejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snuttis1982 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Tack för hjälpen... Du skulle du kanske hjälpa mig med vad jag ska göra i grisstaden. Jag kommer inte längre än till hålet. Jag har försökt med allt möjligt, utan resultat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DElphos Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 det finns ett hål i mitten av glänta framför stenen... blås me flurrie och hoppa ner... sen kan du knuffa undan stenen ibakgrunden så flyttas den stenen som inte går att ha sönder =) lite luddig förklaring jag vet men iaf hoppas det hjälpte =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg