Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Orkar inte rabbla upp alla men jag kan säga de jag spelar mest. Halo 2 CoR Ninja Gaiden Halo Fable mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 -Gta double pack -Halo 1-2 -Tony hawks underground 1-2 -Prince of persia -Midtown madness 3 -Project gotham racing 2 -Topspin -Burnout 3 -Goldeneye rogue agent -Ghost recon 1-2 -Sagan om konungens återkomst -Fable -Red dead revolver -Simpsons hit and run -Soul calibur 2 -CoD finest hour -SSX 3 det var dom det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 har tyvär ingen XboX :( men orka köpa, har redan GC och PS2 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 DOM SÄMSTA SAKERNA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 vilka spel har ni på eran xbox jag har fifa football2003,halo1,blinx1,prince of persia, gta 2 pack,worms3D,jet set radio futer eller hur man nu stavar de,sega gt 2002,crash bandicot wrhat of cortex och sist men inte minst Nfs hot pursuit 2 man snackar inte om vilka spel man har!!! man snackar om att få hjälp på ett spel man har problem med!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag har chippat mitt så jag har rätt så många.. :P :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 spela då inte på xbox live med de chippade spelen för då märker polisen att du chippat :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag har Halo 2,Ninja Gaiden,Kung Fu Chaos,Azurk,Oddworld munch,Ralli Sport Chalange,The Simpsons Hitt And Run,Sonic Heroes,Medall of Honor Frontline,Medall of Honor Risingsun,mechassult och Whacked Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg